mod rewrite a virtual name hosting

Jan Krnavek hanz na studentagency.cz
Neděle Listopad 6 17:36:22 CET 2005

Ahoj, mam nekolik dotazu ohledne konfigurace mod rewrite v apache 2. Mam
rozjety apache s nekolika virtual name servery a snazim se nastavit
pravidlo modu rewrite do kontexu serveru. Pravidlo mi nechodi,je to tim
,ze neni zapsane v kontextu virtual hostu? Muze promenna RewriteCond
%{HTTP_HOST} obsahovat celou cestu k souboru (url) nebo jen domenovou
cast cesty? Dala by se zjednodusit ma konfigurace virtual hostu s
automatickou podporou subdomen? Nemate dobry tip na dokumentaci i s
ukazkami pro mod rewrite? Snad jsem se vyjadril srozumitelne.Diky moc za
kadou radu.
hanz

# pravidlo ,ktere nechodi a ja nevim proc.Dokonce nevidim ani aktivitu v
logu rewritu.
# mod rewrite a proxy je skompilovan

RewriteEngine On
RewriteLog /home/web/rewrite.log
RewriteLogLevel 9

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^subdomena\.mojedomena\.cz [NC]
RewriteRule ^neco$ http://jinadomena.cz/mainpage.php?switch=80029 [L,QSA,P]

<VirtualHost 1.2.3.4>
ServerAdmin test na test.cz
ServerName mojedomena.cz
ServerAlias www.mojedomena.cz
DocumentRoot /home/web/site/mojedomena.cz/www
ErrorLog /home/web/log/mojedomena.cz_error_log
CustomLog /home/web/log/mojedomena.cz_access_log combined
</VirtualHost>

<VirtualHost 1.2.3.4>
ServerAdmin test na test.cz
ServerName mojedomena.cz
ServerAlias www.*.mojedomena.cz
VirtualDocumentRoot /home/web/site/mojedomena.cz/%2/
[...]

ServerAlias *.mojedomena.cz
VirtualDocumentRoot /home/web/site/mojedomena.cz/%1/