memetest po nasadeni tmpfs nefunkcny

linux na budatin.sk linux na budatin.sk
Úterý Listopad 8 07:29:21 CET 2005

Pekny den !

Prevadzkujem Debian - Sarge, kernel Linux version 2.6.8

memtest z baliku sysutils som pouzival s prikazom
# memtest all 1 -l 2>$LOGDIR/$LOG
dlhodobo bez problemov.
Po nasadeni tmpfs (na adresar /tmp) mi memtest zacne alokovat uz pri velkosti swap a nie az pri velkosti realnej pamate.
Vysledok je, ze memtest je zruseny:
Unable to malloc 1479540736 bytes.
Unable to malloc 1475346432 bytes.
Unable to malloc 1471152128 bytes.
Allocated 1466957824 bytes...trying mlock...Killed

Rad by som ostal pri tom ze spustam memtest pocas beznej prevadzky v nocnych hodinach, (nie iba pri boote a podobne)
Je tiez nemozne odladit, aku pamat ma alokovat v danom okamziku, aj keby som to robil manualne.
Je podla mna nezmysel vypinat tmpfs pre /tmp pocas beznej prevadzky.

Prosim viete niekto poradit ako donutit memtest aby vychadzal z realnej pamate a nie zo swapovatelnej ?

Martin