Kiosek z cedecka

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Úterý Listopad 8 10:42:42 CET 2005

	Dobry den
Napada mne vzit Slaxe, a trochu jej upravit, existuje i ve verzi s XFce,
pripdne vyjit z DamnSmallLinuxu.
Jestli existuje neco hotoveho pro Vase pouziti mne nenapada, ale
pravdepodobne budete stejne muset udelat nemale mnozstvi uprav.
	S pozdravem
		MaReK Olsavsky
btw: Jsem zvedav, az pak popisete nalezene reseni...

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
   Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/