Kiosek z cedecka

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Úterý Listopad 8 10:47:22 CET 2005

Ako celkom dobru a mensiu live distribuciu poznam SLAX (na male CD).
Bohuzial defaultne neobsahuje firefox. Co sa tyka Xov ma sice defaultne
KDE ale podla poziadaviek na fluxbox staci 96MB
(http://slax.linux-live.org/requirements.php)

Pokial chcete rozsirit si aplikacie, tak mozete pouzit moduly
http://slax.linux-live.org/modules.php je tam aj firefox. Staci si
doplnit modul na CD aky treba a je to.

Igor