Linuxove mini PC

Tosuja tosuja na post.cz
Úterý Listopad 8 14:49:27 CET 2005

Petr Balas wrote:

> Mohu poprosit o zopakovani mereni v lete az bude teplota vzduchu vice
> nez 30 stupnu? :-)

Ve firme jsme testovali EPIA desku s 800MHz CPU a pasivnim chlazenim, 512MB
RAM, 1GB flash misto HDD, 4portova sitovka v riser-karte a bedne Emko
EM-141. Byla postavena na stranu (jak postavena byt ma), nekolik dni na tom
bezel dnetc. V kancelari je v lete maximalni teplota 32st, se zapnutou
hlucnou "klimatizaci" pak 29st. Nejteplejsi misto skrine (horni strana
merena zvenci) melo kolem 45st. Pokud nebudete pouzivat karty v riseru,
ktere celkem hodne blokuji proudeni vzduchu, bude pouziti 2.5" HDD podle mne
naprosto v pohode.

Tosuja
--
Petr "Tosuja" Klima