tiskarny Lexmark

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Listopad 10 12:21:44 CET 2005

Neni to komerce :-)
Jako prodejte vypocetni techniky jsem dostal od vyrobce tiskaren Lexmark
nabidku, ze mi zapujci nejlevnejsi model laserove tiskarny Lexmark E230 k
testovani, zda funguje pod Linuxem.
Protoze nepouzivam zadny Linux na desktopu, chtel bych behem zapujcky
vyzkouset co nejvic moznosti. Mam k dispozici PC Celeron 633MHz, 20GB HDD.
Uvitam vase namety, ktere distribuce bych mel zkusit (ktere se nejvic
pouzivaji pro desktopy) a co je nutne tam nainstalovat (krome KDE), aby to
tisklo. Tiskarna ma PCL6 a Postscript3.
O vysledku testu dam samozrejme podrobnou zpravu.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz