tiskarny Lexmark

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Listopad 10 15:18:41 CET 2005

Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o. wrote:

> Je. ;-)

A neni :-) Ja tuhle koukal na nejake "Linux compatible" seznamy tiskaren a
videl jsem tam HP, ale modely, ktere se uz 5 let nevyrabi a z noveho
sortimentu jen ty drazsi. Tak chci udelat dobry skutek pro komunitu. Mam
moznost ti to vypujcit a vyzkouset. No a pak dam vedet, jak jsem dopadl.

> Off topic: Fungovat to samozrejme bude, ale zjistete si
> taky cenu nahradni carttridge ...

A vy myslite, ze do Minolty nebo HP bude levnejsi? Navic treba Minolta v
tehle cenove kategorii dela jen tzv. Win nebo Lite modely, ktere potrebuji
softwarovy "predzvykavac" v PC a samozrejme to funguje jen na Malem Mekkem
:-) Pokud vim, tak ani HP nema cernobilou laserovku s postcsriptem v cene
kolem 4000 Kc.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz