Problem s vykonem pro behu Apache + Tomcat (popis delsi)

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Čtvrtek Listopad 10 17:03:28 CET 2005

Dobry den,

> 	Provozuji podobné kombinace problémy nepozoruji (prosím doplňte
> verze Apache, Tomcat, JDK/JRE případně další software - JDBC drivery,
> brokery atd.). Co se týče údajů - kolik je opravdu obsazené RAM a kolik jde
apache - 2.0.55
tomcat - 5.0.28
jdk - 1.5.0_04
mod_jk - 1.2.14.1

Aplikace co bezi na tomcatu pouziva spoustu ruznych knihoven, bezi to
nad hibernate a spol. resp. springframework.

> na vrub bufferům a diskové cache? Kolik paměti je reálně obsazeno (položka
> RSS) a kolik je jen virtuálně naalokováno (WSS) - nevěřím, že Tomcat (jen
vyuzita pamet - 980M
buffer - 3-7M
cache - cca 1GB
volna pamet - cca 15M

Ale hlavne je tam to cteni z disku kolem tech 20-80M/s. Nevim o tom, ze
by javova aplikace neco takoveho cetla a mela k tomu duvod. To same
nedela apache a navic, jak jsem psal, tak pouze, kdyz je velka zatez.

httpd (proxy) - hodne variabilni RSS: cca 10M, VIRT: 150-300M
httpd (php) - RSS: 16-22m, VIRT: 139m (jiny proce, treba 8M)

> tak) spolu s JVM naalokuje 250MiB, protože pokud se nemýlím, tak JVM z
> JDK1.5. v defaultu má heap okolo 64MiB a naopak se musí spouštět s
> přepínači, aby dokázal víc... mně třeba na "průměrné" instalaci Tomcat bere
> okolo 30-50MiB s tím, že většina je ve vláknech... - není ten Váš údaj o tom
> 1/4 GiB RAM nesprávný součet ve skutečnosti 1x alokované paměti pro všechna
Je to zamerne nastavene: (-Xms256m -Xmx512m)

> vlákna (thready)? Kolik nutíte Tomcat ze startu dělat pracovních threadu?
Defaultni nastaveni.

   Diky za reakci!

--ogee