swsusp+Suspend2

tom tompelka na atlas.cz
Čtvrtek Listopad 10 23:01:47 CET 2005

Zdravim vsechny.

1)Ma nekdo pls zkusenosti se Suspend2, projevuje se mi zajimava chyba.
Po opatchovani, skompilovani noveho jadra 2.6.14 (vanila), swsuspend2
2.2-rc.9 a pridanim resume2=swap:/dev/hda# do menu.lst. Se zacnou dit
velmi divne veci:-( Po prihlaseni do X se jakoby kurzor mysi zafocusuje
do prvniho okna do ktereho kliknu a nejde mezi onky prepinat (pomoci
mysi). Kurzor se normalne pohybuje. Vubec mi to nejde do hlavy, proto
prosim o pomoc. Po odstraneni resume2=swap:/dev/hda# opet vse v poradku.

2)Dalsim problemem swsusp.
echo 4 > /proc/acpi/sleep
sice notebook uspi ale po probuzeni, problikne obrazovka a pak uz
nasleduje jen cerno:-(

Notebook HP nx6110, Debian Etch.