NFS export dynamickych adresaru: STOP

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Listopad 10 23:52:00 CET 2005

On Thu, Nov 10, 2005 at 11:40:36PM +0100, Slavek Banko wrote:
> A to si každý klient může říci o kteroukoliv složku co jej napadne? Nebo
> má každý klient svou "sadu" složek, kterou si může připojovat?

Asi brzy kapnu bozskou proc to potrebuju, ale zatim zustavam zticha,
jestli mi nechybi uz jen kousek.

Zhruba jde o vytvoreni programku, ktery kdyz se spusti dostane ona
stanice na serveru nejaky adresar pro zapis pres nfs.

> Pro druhý případ mne napadá řešení takové, že by klient navazoval nějakou
> VPN, kde by měl podle přihlašovacího jména či certifikátu vyhrazenu IP
> adresu a této adrese by pak bylo povoleno připojování jeho sady složek.

Problem je, ze ja predem neznam, ktere stanice se mi tam budou hlasit.
Muze to byt jakekoliv PC z nepredpokladanych mist.

Asi tento problem stopnu a zkusim se zase ponorit do jinych moznosti,
-- Dalibor Straka