tiskarny Lexmark

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Listopad 11 01:11:52 CET 2005

Miroslav Lednicky wrote:
> Pokud to umi PCL a PostScript (coz umi), pak neni co testovat ...

Mno ja se v tom pod linuxem prave moc nevyznam, ale proc kdyz tiskarna XY ma
v manualu napsano PCL5 a jina AB ma taky PCL5, tak proc je ve Windows seznam
tiskaren dlouhy jako Rokycany?
Dam konkretni priklad z Widli.
Tiskarna HP 4L - umi PCL3
tiskarna HP6L - umi PCL3
Ale kdyz nahodou nainstalujete jiny ovladac, nez jakou mate tiskarnu, tak to
sice tiskne, ale divne. Obcas neco nevytiskne, obcas se objevi Tiskarna
neodpovida atd. A presto podle tvrzeni vyrobce obe umi tentyz PCL3.

> Ale zkouset to muzete, jak dlouho chcete ... ;-)

No tvrzeni vyrobce je jedna vec a realna zkusenost vec druha, obvykle ;-)

> P.S.: Do tehle konference se nedaji posilat podepsane maily ... :-/
Odesilat se daji, ale nedaji se cist jinak, nez jako "Zdroj zpravy" :-)

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz