Linux QoS, ToS, Shaping - poradte jak nastavit

Oqak node.ch na centrum.cz
Pátek Listopad 11 04:53:08 CET 2005

No vidite, a pak ze linux neni jen pro programatory a spravce ci studenty (s
neomezenym casem), ze beznej user se tam proste nehne :-)

Ne, opravdu nemam chut to cist a asi bych to ani nepochopil (tohle neni vec
pro laika) jestli je to nutne k tomu, aby si clovek koupil 2 voip phouny
(tady v konfere to asi nikdo jeste nema :-), tak to radeji poseckam zatim u
Telecomu, co nadelam :-(