Linux QoS, ToS, Shaping - poradte jak nastavit

Oqak node.ch na centrum.cz
Pátek Listopad 11 15:30:52 CET 2005

> A vida, prece jen jste neco nacetl. HTB a CBQ jsou dve metody dosazeni
> tehoz
> (shapovani provozu), jinymi slovy muzete pouzivat bud HTB nebo CBQ (nebo
> jeste neco jineho). Shaping neni podminen pouzitim CBQ....

Mam teoreticke znalosti, proto mi prisly odkazy na teoreticka pojednani
mimo, ja potrebuji neco overeneho praxi.

Shaper ridi myslim download a u voip je kriticky upload... Tam htb nepomuze,
jo jeste to bude zajimave...

Tady asi nikdo, kdo pouziva voip a soucasne rozumi qosu evidentne neni.

> P.S.: Nejake rozliseni vasi reakce a puvodniho textu by se v odpovedich
> hodilo.

Jo, pisete to pres newsy, me se to otvira pak do Outlooku...

A telefony vetsinou (myslim) nemaji linux, ale nektere fw jsou open source a
nektere fw vam vyrobce (chipsetu) zkompiluje i dle pozadavku...