Linux QoS, ToS, Shaping - poradte jak nastavit

Oqak node.ch na centrum.cz
Pátek Listopad 11 15:47:34 CET 2005

Jestli jsem zcela mimo nevim (vim, ze nic nevim), ale typicky pomer sluzeb
mezi UP a DOWN je 1:8 a pokud toto neni dostatecnym duvodem obavy, ze upload
je kriticky, tak dovolte abych se zasmal, protoze s tim uplinkem maji
problemy i nekteri useri UPC (kteri, to je asi jasne).

Pokud jsem si to alespon nastudoval, tak jsem se dovedel, ze shaper =
omezeni downloadu a qos = omezeni/rizeni uploadu, jestli to je spatne, tak
uz vazne nevim... a necham se poucit :-))

Jen tak pro pobaveni - zkuste v reakci napsat, zda to voip realne
provozujete :-)

Oqak <mailto:node.ch na centrum.cz> wrote:
> Mam teoreticke znalosti, proto mi prisly odkazy na teoreticka
> pojednani mimo, ja potrebuji neco overeneho praxi.
>
> Shaper ridi myslim download a u voip je kriticky upload...

Tak si ty teorie nejprve ověřte nebo si alespoň nastudujte
problematiku shaperů - jste evidentně zcela mimo.