Picoviny (was Linux QoS, ToS, Shaping)

Peter Surda surda na shurdix.com
Pátek Listopad 11 19:03:49 CET 2005

On Fri, 11 Nov 2005 18:15:33 +0100 Frank Tomes <frank na juristic.cz> wrote:
>Narážky na právníky si vyprošuji.
Prosim presunte sa s tymito %subj% niekam inde.

Aby som nebol uplne offtopic, este nieco k povodnej teme: on ten QoS/ToS/Shaping
skutocne nie je jednoduchy, lebo hlavne poziadavky (aj ked ich ludia tak
nepomenovavaju), nizka latencia a prenosova kapacita, su do istej miery
protichodne, a kym si to clovek neuvedomi, bude sa stale cudovat, preco to
"nefunguje". Ked clovek len zmeni priority a linka zostane pretazena, tak
latencia zostane velka tiez.

S pozdravom,
Peter

--