tiskarny Lexmark

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Listopad 11 23:22:26 CET 2005

Krištof Petr wrote:

> Dival jsem se na web vyrobce a nikde neni o podpore PS ani slovo.
> Uvadeji tam jenom emulaci PCL6.

No oni totiz pisou vsude neco jineho :-) Kouknete napriklad semhle
http://www.lexmark.cz/uncomplicate/product/home/42/0,7044,295677_450282_431394154_cs_0_6,00.html
Tam zase uvadeji PCL5e. To by se jeden pos*al ;-)

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz