NAS Storage

Oqak node.ch na centrum.cz
Sobota Listopad 12 20:26:14 CET 2005

Tak toto opravdu NECHCI! Je to velke, z mnoha dilu, hrejici se CPU, odkud to
bude bootovat? zase z disku :-( Chci jednoucelovy blackbox, s zakladni
deskou 10x15cm, kde opravdu hlavni prikon budou cinit HDD. Nerikejte, ze nic
takoveho neexistuje :-(

Nasel jsem toto:
https://rnvs.informatik.tu-chemnitz.de/twiki/bin/view/Main/NetworkAttachedStorage

Presto osobni zkusenost je nejcennejsi. Proto se ptam. Ale asi na spatne
adrese, lidi od linuxu vetsinou vemou starou masinu a tu vyuziji :-)

"Petr Balas" <petr-news na balas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:<dl36g5$ifs$1 na ns.felk.cvut.cz>...