tiskarny Lexmark

Martin Pokorny konf na cronax.com
Sobota Listopad 12 09:36:33 CET 2005

Mam asi 1/2 roku Lexmark E321 - jeden z poslednich kusu, nez se prestal
dodavat. Jestli ma PCL5 nebo PCL6 neresim, ale HW podporu PCL to ma
urcite (vyzkousen tisk PCL z DOSu). V SuSE 9.2 ji mam nakonfigurovanou
jako Optra E+ a tiskne k plne spokojenosti. Lexmark k tomu dodava i sw
obdobny tomu Windowsovemu - ve vlastnostech tiskarny je pak logo,
specialni zalozky umoznujici modifikovat zasobniky, rozlozeni na strance
a podobne serepeticky. To se mi vsak nepodarilo rozchodit k plne
spokojenosti, ale uz si moc nepamatuji proc - tusim, ze pod rootem nebyl
problem, ale pod userem ty ovladace nejak blbly a tisk obcas vylezl
zmrveny. Tak jsem tam svihnul obdobny model - Optra E+ a mam po
problemech :-)

Takze zaver: Lexmark se (asi jako jediny) snazi uzivatelum linuxu
pripravit stejne prostredi pro obsluhu tisku, jako ve Windows, coz je
chvalihodne. Nicmene jim to jeste trochu dre, ale to se casem podda.

M.