tiskarny Lexmark

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Neděle Listopad 13 13:13:24 CET 2005

Miroslav Lednicky <lednicky na avonet.cz> wrote:

> Pokud to umi PCL a PostScript (coz umi), pak neni co testovat ...

ja som zapajal jednu tlaciaren (tusim to bol prave nejaky farebny
lexmark), tvrdila o sebe ze je postscriptova ale brala len niektore
typy postscriptov (iba A4, a aj to nie vsetky), nadaval som ako....

a navyse vyrobca tvrdil ze linux compatible, a na CDcku bolo nieco ze
vraj linuxovy driver, ale bolo to jenakych 20 MB niecoho co vyzeralo ako
CUPS rozbaleny do /usr/local/, po ghostscriptovych ovladacoch ani stopa
a navyse to vobec nefungovalo... pripadalo mi to ze management vyrobcu
dal prikaz pracovnikom "urobte linux ovladace", a ti zdesene (kedze s
linuxom v zivote nerobili) nieco zbuchali dokopy a tak to aj vyzeralo...

nakoniec som to vzdal a na tu tlaciaren sa tlaci z windows...

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |