Linux QoS, ToS, Shaping - poradte jak nastavit

Oqak node.ch na centrum.cz
Neděle Listopad 13 17:04:21 CET 2005

Diky za namet,

hned jsem vyzkousel, bohuzel hned na prvni radek:

tc qdisc add dev $ethX root handle 1000 cbq bandwidth 100Mbit avpkt 1000

Mi to vraci toto:
RTNETLINK answers: Invalid argument

Cim to muze byt tusite? Ze bych tam nemel cbq? Doted jsem nepochopil jak to
zkusim, jestli ho tam mam. Mam tam htb, ale jestli cqb?

Jeste jedna otazka, proc ten tos nenastavit podle "normy", viz
www-iepm.slac.stanford.edu/monitoring/voip/tos.html

"Tosuja" <tosuja na post.cz> píše v diskusním příspěvku
news:<dl7ht8$3an$1 na crax.cesnet.cz>...