NAS Storage

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Listopad 13 20:43:26 CET 2005

Dne neděle, 13. listopadu 2005 11:58 Zdenek Burda <zdenda na zdenda.com>
napsal(a):
> a co myslis, ze je ten pocitac s VIA EPIA? http://www.zdenda.com/epia

Dobrý den,

připomněl jste se mi, chtěl bych se zeptat, jestli by bylo možno si stáhnout
knihy z vašeho webu. Vědom si vašeho přání, nechci vás sprostě vysosat, možná
máte limit. Občas k vám zabrousím (moc děkuji!), no poslední dobou mám trochu
honičku, máme další mimino (dohromady 5 děcek), tak času pomálu.

Ale proč to chci - dal jsem počítače poskládané ze šrotů místním pouličním
grázlům (tedy spíše takovým těm ubožákům co dělají lumpárny pač rodiče mají
celodenně v hospodě, než grázlům z povahy - ti by to propili), ti štastnější
mají cdčko a zvukovku (mp3 s ruským přehrávačem DSS zvládne i 486-66 číst bez
koktání z cdčka). Bez problémů to sice nebylo, holt některé komponenty jsou
silně nedostatkové, ale dalo se to nějak do kupy a dědina má od nich pokoj.
Teď ještě se vypořádat s těma "naštvanýma hodnýma" co přišli zkrátka...

hry ale nejsou všechno, některým jsem nahrál zvukové pohádky a čtení pro
mládež, ale chtělo by to i něco na čtení. Proto bych vás chtěl poprosit,
jestli bych je mohl od vás wgetem stáhnout a dát jim je na CD (popř těm méně
šťastným na zbylé místo disku), nebo poslal-li byste mi je za nějaký baˇxiš
nebo protihodnotu máte-li hlídanou linku.

Děkuji moc,

--

                        Jaroslav Lukesh