NAS Storage

Petr Balas petr-news na balas.cz
Neděle Listopad 13 21:35:49 CET 2005

Oqak wrote:

> Bohuzel mi to nejede, nevim proc, asi spatna linka na TW. 300 bajtů/s.

Ten pomalejsi s pasivnim chlazenim ma 9,5 W idle a cca 15 W pri zatezi.

BTW rozmer desky je 17 x 17 cm

root na linux:~# hdparm -tT /dev/hda
/dev/hda:
 Timing cached reads:   272 MB in  2.02 seconds = 134.91 MB/sec
 Timing buffered disk reads:   94 MB in  3.00 seconds =  31.33 MB/sec

rychlost prenosu ftp (konzolovy ftp z WinXP, server na Linuxu s VIA EPIA
rychlost prenosu 10 499,40 kB/s

--
Petr Balas - petr at balas dot cz