file injection a http get jen urcite casti

Vladimír Třebický guru.list na xhost.cz
Pondělí Listopad 14 11:02:09 CET 2005

Oqak wrote:

> uff, a neco mene krkolomneho pro nas mene chapave by nebylo? :-) Tohle
> je dobry napad, ale asi si to budu muset nakreslit (jsa windows user :-)

To je principiálně to nejjednodušší, co se dá použít. Kdysi jsem napsal
jednoduchý slajd pro práci s _mt_ a _dd_, dá se stáhnout tady:

http://ars.xhost.cz/unx/mt-dd.pdf

(Vás tedy zajímá pouze strana 3 a 4).

V. Třebický.

P.S.: Vřele doporučuji si přečíst knihy "Linux dokumentační projekt",
případně "Linux - začínáme programovat".