Corel WordPerfect Office 2000 pre Linux

Frank Tomes frank na juristic.cz
Pondělí Listopad 14 18:10:59 CET 2005

V Mon, 14 Nov 2005 12:04:17 +0000, Jozef Slovak napsal(a):

> Nema niekto s Vas Corel Wordperfect Office 2000 pre Linux ???
> Ako som zistil mal by byt FREE. Alebo sa mylim ???

Ano mylite se. FREE je jen verze 8 a to jen pokud jde o samotny
wordperfect. Pro tisk ceskych textu je tento balik nepouzitelny, pokud
nevlastnite komercni fontserver, ktery se k tomu kdysi v ramci celeho
office baliku prodaval.

Corel WP Office 2000 pro linux sice existuje, ale jestli se jeste prodava
nevim. Kdyz jsem se kdysi ptal distributoru jak je to s podporou
cestiny tak mi nikdo nebyl schopny dat solidni odpoved.

Osobne bych se dnes WPO v linuxu snazil vyhnout.

frank