Datove volani Nokia/Oskar

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Listopad 15 00:08:54 CET 2005

	Zdravim,

	potreboval bych obcas mit moznost zavolat z mobilu na normalni
datovy modem v pevne siti - mam Nokii 6310i (Oskar) pripojenou pres bluetooth.
Kdyz z mobilu vytocim cislo modemu, ozve se mi normalni piskani modemu
jak ocekavam.

	Kdyz ale se k mobilu pripojim pres bluetooth jako rfcomm0 a napisu
"ATDT<to stejne cislo>", tak mobil neco vytoci (na displeji se pise
"hovor 1"), ale ze sluchatka se ozyvaji takove ty tri vzestupne tony
"volane cislo neexistuje". Zkousel jsem to cislo vytacet jako devitimistne,
i s prefixem +420, i s prefixem 00420 - chova se to stejne. Pritom
mam pocit ze nekdy tohle chodilo (ale mozna ne s timto telefonem).

	V bluetooth chyba neni - AT prikazy zadavam korektne a odpovedi
na ne dostavam. Navic GPRS pres BT mi funguje (vytacim *99#). Ja ale
potrebuju primo pristup do vnitrni site. Napada nekoho, co delam spatne?
Diky,

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |