cdrom rychlost

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Úterý Listopad 15 10:07:07 CET 2005

Tosuja napsal(a):
> Mimochodem, funguje nekomu to nastavovani rychlosti spolehlive na DVD
> mechanikach? Mam starsi slotovou DVD-ROM Pioneer a vypalovacku NEC 3520
> a nastaveni rychlosti sice neco dela (snad...), protoze zvuk mechaniky
> se trosku zmeni, ale ze bych dokazal urcit, jak se zmenila rychlost, to
> ne...
^^^ Bez problemu mi to jelo, jen jsem se tim trochu dobehl, prehodil
jsem, kvuli poslechu muziky rychlost na 1x, zapomel na to a pak jsem
potreboval udelat ISO image jednoho CD, dovedete si predstavit, jak se
to tahlo???
Jak jsem psal jinde, Toshiba pri malych pozadavcich neni slyset, ale
pokud kopiruju velike mnozstvi dat v kuse (treba moje tar.bz zaloha,
ktera ma 1.8 GB), da o sobe vedet, tak nevim...
	MaReK

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
   Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/