Datove volani Nokia/Oskar

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Listopad 15 11:34:59 CET 2005

Jan Kasprzak napsal(a):
> 	V bluetooth chyba neni - AT prikazy zadavam korektne a odpovedi
> na ne dostavam. Navic GPRS pres BT mi funguje (vytacim *99#). Ja ale
> potrebuju primo pristup do vnitrni site. Napada nekoho, co delam spatne?

Zakladni otazka, mate aktivovanou podporu pro datove volani u sveho
operatora nebo uz to mate jako standard ve svem programu? V pripade
vytaceneho datoveho spojeni totiz jde pres GSM sit vase data digitalne
a teprve na prechodu do dalsi site je pri pozadavku na datove volani
nasazem "modem", ktery z toho streamu udelane klasicke analogove
volani nebo pokud je koncovy terminal ISDN zarizeni, tak nastavi,
ze je to jsou data (obvykle V.110 nebo V.120 protokol).
V provozu mame Eurotel, ale u Oskara to bude +/- podobne. Muselo
se nechat aktivovat neco jako vytacene spojeni. V pripade zajmu
pak i pridelili k mobilum dalsi dve cisla, ktera slouzila pro
prichozi datove/faxove volani (to z duvodu, ze pri volani z analogove
site nejde jednoduse rozlisit, ze pujde o data/fax a ma se s tim
teda zachazet jinak - prohnat modemem u operatora).
Jinak HSCD nevyuzijete, Oskar je nepodporuje.
Kdysi jsem si hral s Oskartou a tam se to musela podpora pro tento
typ volani aktivovat zvlast a taktez za datove volani byl i vyssi
tarif nez za hlas?

Z 6210/6310 mobilu volali do firemni site kolegove bezne. A to jak
na analogove modemy, tak i na ISDN terminaly.

Jinak je take treba vhodne pres registry nebo i pres rozsireni ATD
prikazu nastavit, zda ma jit o hlasove volani nebo o datove volani
analogove nebo ISDN.

	M.