Emule na server

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Úterý Listopad 15 13:42:23 CET 2005

Filip Flajšar napsal(a):
> Dobry den,
> Prosim Vas existuje nejaky klon emule, který bych mohl dat na server a
> ovladat přes web (jako emule na desktopu). Zkousel jsem amule, ale ten
> potrebuje X.
>
> Diky za jakekoliv navrhy.
>
> S pozdravem
>
> -- Filip Flajsar
Dobrý den,
odpovím pro Vás zcela OT, ale opravdu to myslíte vážně, že dáte na
server aplikaci, která tam nemá co dělat (IMHO na serveru by mělo běžet
jen to nezbytně nutné, každý program navíc zvyšuje bezpečnostní rizika),
notabene něco, co komunikuje na všechny strany bez přispění na plnění
úkolů serveru? Vás bych tedy chtěl mít za IT správce...

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
   Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/