Emule na server

hafi mandrake.user na seznam.cz
Úterý Listopad 15 14:00:42 CET 2005

MaReK Olšavský píše v Út 15. 11. 2005 v 13:42 +0100:

> Dobrý den,
> odpovím pro Vás zcela OT, ale opravdu to myslíte vážně, že dáte na
> server aplikaci, která tam nemá co dělat (IMHO na serveru by mělo běžet
> jen to nezbytně nutné, každý program navíc zvyšuje bezpečnostní rizika),
> notabene něco, co komunikuje na všechny strany bez přispění na plnění
> úkolů serveru? Vás bych tedy chtěl mít za IT správce...

Dobrý den.
No on není server jako server. Mě se toto řešení líbí s tím, že mám
rychlou linku v práci ale mám buka kterýho si nosím domů kde nesmím
stahovat. Tak bych si rozjel pecku v práci, přes web si budu vybírat co
stahnout a ráno si to přetahnu.

Na tomhle nic nebezpečnýho nevidím.

Zdeněk Havlát

--