Datove volani Nokia/Oskar

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Listopad 15 14:26:51 CET 2005

Michal Dobes wrote:
: Michal Dobes napsal(a):
: >Jinak je take treba vhodne pres registry nebo i pres rozsireni ATD
: >prikazu nastavit, zda ma jit o hlasove volani nebo o datove volani
: >analogove nebo ISDN.
:
: Prislusne AT kody pro nastaveni jednotlivych datovych volani bych
: hledal zde:
: http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_AThelp.pdf
: kapitola 4.

	Jo, tohle jsem vcera vecer taky videl. Neni to moc detailni,
takze na prvni prolistovani jsem na nic zavazneho nenarazil.

: Co z toho bude fungovat s Oskarem je otazka asi
: na jejich support, protoze jsem si to ted cvicne zkusil
: s Eurotelem a vse slape OK, kolegova Oskarta se nechyta.

	Ano, taky se ted vydavam timto smerem - volal jsem na support,
tam nic nevedi (ani dokonce nejaka vyssi uroven supportu). Polozil jsem
dotaz na Oskarenu, treba se nekdo ozve. Podle me mam proste zakazana
ta datova volani pro svoji SIM kartu.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |