Emule na server

Marek Olšavský orsm na centrum.cz
Úterý Listopad 15 17:37:29 CET 2005

Jan Houstek napsal(a):

> Kdyby php vývojáři přepsali ty své hrůzy tak, aby nevyžadovali
> register_globals, magic quotes, volali SQL zásadně přes šablony s
> parametry, tak bych jim na server nainstaloval p2p programů klidně deset.
>
> -- Honza Houštěk

Odpovim jen na kousek, protoze administraci rozumite podstatne lepe, nez ja.
Kdyby vyvojari prepsali aby nevyzadovali register_globals, magic
qoutes... Chms a proc by to meli delat (to neznamena, ze se tohoto
pristupu zastavam, nebo ze jej delam!), kdyz to snad na vsech hostinzich
je povolene? Vzpominam, kdyz prisly prvni PHP, kde bylo toto vyple a
ejhle 80% webu prestalo jit, takze to admini sluzeb potupne zapli z5,
nebudou preci riskovat odchod zakazniku jinam a stav je takovy, ze
vetsina webu, ktere mely problem tenkrat by jej mely i dnes, proste
nikdo potrebne casti neprepsal. Ja tyto nesmysle nepouzivam, protoze
prvni problem, ktery mi to prinasi je v tom, ze mam nedefinovano, odkud
ty data prisly (POST, GET, COOKIES, ???).
	Dneska malinko ozelim rychlost vyvoje, kdyz se snazim mit aplikaci
pokud mozno bezpecnou a nepouzivat podobne zvrhlosti. Priznavam, ze
hodne me v tomto posunul Martin Mateju z firmy Stickfish. Bohuzel
vetsina zakazniku Vam odpovi "at je to rychle a zabezpeceni se pak nejak
doresi".
	Priznam se, ze ted nevim, co myslite volani SQL pres sablony ??.
	Co je treba problem na vetsine hostingu, pristup pres ftp, pop3, smtp.
Myslim tyto protokoly ciste, je pomalu zazrak najit nekoho, kdo dava
tento pristup pres ssl.
	S pozdravem
		MaReK Olsavsky