Emule na server

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Středa Listopad 16 06:44:27 CET 2005

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> Zeby samostatna sablona s sql, ktera je volana s parametry? Treba tak jak to
> ma zope, rozdelene na dokumenty, metody (asi neco jako funkce) a SQLmetody
> (tedy mimo jine, tech typu je habadej).
^^^Jo jasne, tak neco na ten zpusob mam napsano v PHP a jeste to vesim
pres jeden wrapper (ez_sql - český článek je třeba zde:
http://www.linuxsoft.cz/article.php?id_article=664 )

> Fakt by me zajimal pomer, kolik lidi uteklo ze zope k php a kolik php-istu na
> zope :o) No, mozna by se tech migrantu ze zope par naslo, to budou ti kteri
> to vzdali - neni sranda zopovi prijit na chut, ale stoji to za to.
^^^Mno to me taky, ale pokud se nekdo wwwyvojem zivi, chca nechca je
dobre jet na tom, co ma nelepsi podporu a rozsireni na hostinzich. PHP
je temer vsude, znam par s podporou jsp, ale ty, ktere maji Python,
bohuzel, spocitam na prstech jedne ruky a mozna ji nebudu potrebovat ani
celou.

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
   Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/