Emule na server

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Středa Listopad 16 07:03:45 CET 2005

Dalibor Straka napsal(a):
> Nastesti register globals a magic quotes budou zruseny. Paklize pisatel
> nechtel zajistit pomoci:
> register globals - vyhackovani
^^^Je to proste prasecina, minimalne proto, ze z register globals
nevidite, kudy vam jaka data prisla a neni moc tezke to fakenout. Dost
mi vadi, ze treba velike projekty typu OSCommerce (a instalaci tohoto
nenajdu malo i v CZ/SK) toto vyzaduji a tudiz jsou potencialne snadno
napadnutelne.

> magic quotes - neprenositelnost
> prime sql - odsouzeni na jednu jedinou databazi + obe vyse uvedene.
^^^Stejne jste svazan jednou databazi, co udelate v PgSQL jednim
zpusobem, je ve FirebirdSQL trochu jinak. Vezmemetez si treba blbustku,
jako je autoincementovana polozka a jeji ziskani. Tam je reseni udelat
si nejake parametricky volane sql.php a to v pripade zmeny databaze
preportovat :-). Ja jsem si oblibil ez_sql (mno trochu upravene, protoze
kvuli transakcim pouzivam v MySQL InnoDB tabulky a obcas potrebuji zadat
davku prikazu), ale mam k nemu jeste napsane udelatko, ktere tvori
dotazy a davky prikazu.

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
   Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/