Tisk v SLES 8

mrazek na vsps-su.cz mrazek na vsps-su.cz
Středa Listopad 16 07:50:34 CET 2005

Dobrý den,
 přešli jsme na části počítačů ze SuSE 7.2 na SLES 8 a zjistil
jsem, že mám zřejmě problém s tiskem. V 7.2 je tisk pomocí LPD,
kdežto v SLES už to je IPP? Ve finále bych chtěl tisknout
odkudkoliv na SLES 8, ale nyní mi jde aspoň o rozchození lokálního

tisku.
Mám sice prehistorickou (testovací) ale funkční tiskárnu Star LC
200, u které se pokud vím používá ovladač necp6 (aspoň tak jsem
to kdysi našel na netu a s úspěchem používal).
Bohužel při konfiguraci v Yastu mi to dojde v pohodě až na test
tisku grafický/textový. Předtím jsem vyzkoušel "echo
Ahoj>/dev/lp0" ... proběhlo ok. Bohužel při tomto následujícím
testu tiskárna ani neťukne a pokud přesto zkusím konfiguraci
uložit, objeví se mi, že
"Frontu lp nelze uložit, protože vybraný zásobník ji nepodporuje"
Prosím o pomoc - asi to bude nějaká drobnost, ale nevím, kde
hledat.

Díky
Jakub Mrázek