"utok" SPAMera

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Středa Listopad 16 14:18:53 CET 2005

On Wed, 16 Nov 2005, Pavel Janoušek wrote:

> 	V reálu málo účinné - jako daleko účinnější se mi v poslední době
> osvědčilo něco alá milter-ahead (www.milter.org), případně kombinace s
> jinými vhodnými filtry (dle libosti třeba razor, Grey atd.).

Me se zas prilis neosvedcilo nekriticky duverovat nejakym 3rd-party
blacklistum.

Tazatel psal, ze ty spamy, ktere mu vadi, posilaji klienti bez reverzu,
takze ten jeho problem by to resit mohlo. Jinak jak bych to nasadil tak
jako tak, smejdi bez reverzniho DNS nemaji pravo na existenci :)

-- Honza Houstek