"utok" SPAMera

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Listopad 16 15:45:29 CET 2005

Annath groups wrote:
> nechal dorucovat maily pro danou domenu pouze z adres .cz (majitel
> souhlasil), ale jsou to takova nesystemova reseni a krom toho se mi
No pokud vam to pro zacatek pomuze, tak si stahnete muj blacklist a zakazte
veskere IP rozsahy, co tam najdete. Je to vesmes Cina, Korea, Nigerie,
Mexiko atd. Je to na www.practisoft.cz/download/blacklist.zip
Ja pouzivam sendmail a v souboru /etc/hosts.deny mam tohle (jedina radka)

smtp,sendmail: /etc/sendmail_deny : spawn = ( echo "$(date '+%%d.%%m.%%y
%%T') %d ... %h [%a]" |tee -a /var/log/deny.log| mai
l -s "DENY %d %h" root ) &

A pak v souboru /etc/sendmail_deny mam prave ten muj blacklist. Sendmail pak
odmita spojeni jeste pred prijmem datove casti.
Neni to idealni reseni, ale postupnym doplnovanim IP rozsahu se mi podarilo
eliminovat asi 80% spamu od spameru a ruznych viru. Jo a ten blacklist ke
stazeni se prubezne aktualizuje.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz