"utok" SPAMera

Annath groups annath_groups na blacksuns.net
Středa Listopad 16 23:22:51 CET 2005

> na qmail existuji patche, ktere trosku zmeni jeho chovani (tedy prijmu
> zpravu a pak ji nemam komu dorucit takze generuji bounce, brr) - tedy
> kontroluji existenci prijemce hned po RCPT TO. Tusim, ze to i funguje
> pokud se nepouziva prisernost jmenem ezmlm
>
> Zdravi
> Dalibor Toman
> Fortech s.r.o.

Vsem moc dik za rady, neco se pokusim podniknout. Zatim jsem musel proste
toho jednoho klienta (ac dosti nerad) proste odstavit, uz to slo tak
daleko, ze server, ktery bez tohoto klienta jel slusne (load vetsinou pod
1,0), tak s touhle zalezitosti byl uvareny a jel tak s loadem 4-3 vlepsim
pripade a nezridka pres 10.
Jo, ta prisernost ezmlm tam bohuzel je. Vzhledem k tomu, ze s nim
spolupracuje qmailadmin, ani mi nic moc jineho nezbyva nebo jste jineho
nazoru?
PSp.