Skript pro zobrazení aktuálně otevřených spojení

Michal Šafránek ms na czert.org
Čtvrtek Listopad 17 17:29:41 CET 2005

Zdravim,
poraďte mi prosím nějaký skript, který mi bude zobrazovat aktuálně
otevřené spojení klientů, který jsou za natem. Jde mi zhruba o to, aby
mi to vypsalo, kolik aktivních otevřených spojení je pro každou ip
adresu...
Zkoušel jsem Conntrack viewer, ale píše mi to pořád dokola chyby:

Use of uninitialized value in length at ./conntrack-viewer.pl line 143.
Use of uninitialized value in concatenation (.) or string at
./conntrack-viewer.pl line 151.
Use of uninitialized value in string at ./conntrack-viewer.pl line 151.
tcp      6 156608 ESTABLISHED src=62.168.28.217 dst=10.14.0.1 sport=80
dport=3251 packets=2 bytes=1978 src=10.14.0.1 dst=62.168.28.217
sport=3251 dport=80 packets=0 bytes=0 mark=0 use=1
Use of uninitialized value in string ne at ./conntrack-viewer.pl line 154.
Use of uninitialized value in gethostbyaddr at ./conntrack-viewer.pl
line 162.
Use of uninitialized value in subroutine entry at ./conntrack-viewer.pl
line 163.
         :                        :                        [???]
                  UNRESOLVED! > UNRESOLVED!
Use of uninitialized value in getservbyport at ./conntrack-viewer.pl
line 114.
Use of uninitialized value in getservbyport at ./conntrack-viewer.pl
line 115.
Use of uninitialized value in length at ./conntrack-viewer.pl line 128.

A ani si nejsem jistej, jestli je to to co potřebuju.

Díky za každou radu.

S pozdravem
Michal Šafránek