Skript pro zobrazeni aktualne otevrenych spojeni

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Čtvrtek Listopad 17 20:43:27 CET 2005

Zdenek wrote:

> Data z netfiltru muzes taky vytahnout pouzitim toolu netstat-nat.
                                                         ^^^^^^^^^^^^^
"netstat -nat" - chyba tam medzera
IMHO je pre zaciatocnika lepsia pomoc: netstat -ateep OR
netstat -atp
ma tam procesy a NAME mu skor pomoze, samozrejme moze to byt (aj
vyrazne) pomalsie.

Upravena verzia od kolegu:
cat /proc/net/ip_conntrack | grep ESTABLISHED | awk '{ print $5" "$6}' |
  sort | uniq -c

 > A pro zivy obrazek aktualniho stavu a la `top' existuje iptstate.
Doteraz som pouzival netstat -cvapt.
iptstat mi vyhovuje lepsie

--
Jan Kunder