Problem s vykonem pro behu Apache + Tomcat (popis delsi)

Čtvrtek Listopad 17 21:48:36 CET 2005

On Wed, 16 Nov 2005, Jaroslav Prodelal wrote:

> Každopádně výše zmíněné testování jsem udělal až po tom, co jsem změnil
> nastavení postgresu.

Obvykle se doporucuje provest mereni take pred provedenim upravy, aby bylo
videt, zda a o kolik se to zlepsilo (pripadne zhorsilo), a take jestli
zmena nastala prave v souvislosti s provedenymi upravami a ne kvuli
pohybum nebeskych teles. :)