SATA2 RocketRaid 2220

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Pátek Listopad 18 14:45:59 CET 2005

Ahoj,
mam tento radic a nejde mi zprovoznit s jadrem 2.6.14.2 . Ovladac sata_mv
jej najde, ale pak se kousne behem detekce disku.
lspci o nem rika toto:
02:04.0 SCSI storage controller: Marvell Technology Group Ltd. MV88SX6081
8-port SATA II PCI-X Controller (rev 07)
        Subsystem: Marvell Technology Group Ltd.: Unknown device 11ab
        Flags: bus master, 66Mhz, medium devsel, latency 64, IRQ 9
        Memory at fc300000 (64-bit, non-prefetchable) [size=1M]
        I/O ports at a400 [size=256]
        Capabilities: [40] Power Management version 2
        Capabilities: [50] Message Signalled Interrupts: 64bit+ Queue=0/0
Enable-
        Capabilities: [60] PCI-X non-bridge device.

Kdyz jsem hledal, kde se kousne, skoncil jsem v libata-core.c
funkce ata_dev_set_xfermode
volani rc = ata_qc_issue(qc);
toto vrati 0 a zasekne se na  wait_for_completion(&wait);
Nemuze me nekdo nakopnout, co tato funkce znamena?
Nebo co mam hledat dale?
		Diky moc.
Ovladac ze stranek vyrobce sice jede, ale nejsou k nemu zdrojaky.

                             Karel Dudasek