Nelze se pripojit s X-Win32

Petr Vojnar vojnarp na phoenix.inf.upol.cz
Pátek Listopad 18 19:39:53 CET 2005

DD,

uz fakt nevim co s tim... Mam 2 pocitace, na jednom je Slackware 10.2, na
druhem jsou Windows XP SP 2. Pred nakou dobou jsem si v XP nainstaloval
X-Win32 a ve Slacku jsem nahodil XDM. Urcitou dobu vse fungovalo. Nevim,
kdy presne nastal zlom, ale jednoho dne si to usmyslelo, ze to prestane
fungovat.

Pokud se pokusim pripojit pomoci X-Win32, tak se mi po urcite dobe objevi
ve /var/log/xdm.log toto:

xdm error (pid 11930): Hung in XOpenDisplay(alpha.olomouc.lan:0), aborting
xdm error (pid 11930): server open failed for alpha.olomouc.lan:0, giving
up
xdm error (pid 11244): Display alpha.olomouc.lan:0 cannot be opened
xdm error (pid 11244): Display alpha.olomouc.lan:0 is being disabled

Pokud nekdo tusi co s tim... (Hledal sem co se dalo a zkousel sem tez co
se dalo, ale nic nepomaha...)

PV