Acer n30 + Linux

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Listopad 19 13:19:09 CET 2005

Má někdo tento stroj v předmětu ? (Acer n30)

Rád bych tam nacpal linux ale jaksi nemám ani páru jak.

Jediné co jsem zvládl přeložit si jádro a nabotovat z něho podle:

http://zoo.weinigel.se/n30/

No a to je tak všechno prostě chtěl bych tam nacpat GPE ale jaksi se
nedaří vůbec pochopit jak na to prostě jeden odkaz je tam, jiný je jinde
a nevím co přečíst dřív, familiar pokud jsem pochopil tak tam nejde
přitom všechno co jsem našel bylo jak nacpat familiar do HP :-(

|    ICQ    179223500                    |

Další výhodou starého mládence je, že si může obouvat ponožky kterým chce
koncem.
		-- Nestroy