Skript pro zobrazení aktuálně otevřených spojení

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Sobota Listopad 19 20:15:52 CET 2005

On Sat, 19 Nov 2005, Petr Pisar wrote:

> To normalni neni, bezny desktop jich ma jen par desitek. Klidne to PtP byt
> muze. Ja jsem mel akorat problemy se Skypem. To si ho jeden uzivatel nechal
> bezet nekolik dni a pak mel pres 1000 spojeni.

Vysokym poctem zaroven otevrenych spojeni se take vyznacuji typicky
desktopy ktere jsou hacknute/napadene virem, protoze ty viry zkouseji
ruzne mass-scany, DoSy, apod. Casto je prave velky pocet spojeni z
nejakeho pocitace prvni indikaci, ze je 0wned.

--
JiKos.