netcat for broadcast

karpi karpi.lists na email.cz
Neděle Listopad 20 16:27:40 CET 2005

20/11/05 13:47, jikos na jikos.cz napsal(a):

> Bohuzel jste nepopsal detailne co presne potrebujete a co je cilem
> presmerovani a mezi jakymi body chcete presmerovavat, nicmene tipuji ze by
> se Vam pro Vase ucely mohly hodit tunely ktere umi delat multicastovy
> router mrouted.
>
> Umi vytvorit "tunel" mezi dvema mrouted routery, tunel je realizovan
> pomoci standardnich unicastovych IP packetu.

mrouted je tezka vaha, a musim na to byt root. Nejsem root, to jsem
nenapsal. Mozna si to predstavuju moc naivne, ale jde o to, Kdyz se
pripojuji k nejakemu audio/video streamu prehravacem, treba mplayerem,
tak mi jej prehraje na monitoru.
Kdyz dam mplayeru parametr -dumpstream, tak mi jej preulozi do souboru.
Zajimalo me, jestli existuje nejaka obecna mala utilitka, ktera se umi
pripojit na port stroje, odkud takovy stream prameni , a vyvrhnout jej na svojim
stdoutu..