ADSL router -> Slack router -> dva nezavisle sitove bloky

Peter Surda surda na shurdix.com
Neděle Listopad 20 17:46:27 CET 2005

On Sun, 20 Nov 2005 14:04:00 +0100 Lubos Moscovic <herrman na herrman.sk> wrote:

>Zdravim.
>Teraz len budem nahlas rozmyslat, cize to teda aj berte trochu s rezervou...
>Keby sme danu situaciu predsa len chceli nejako podomacky riesit len za
>pomoci daneho naradia, ktore bolo spominane (teda ziaden inteligentny
>switch ani nic podobne), nedala by sa zbuchat webova aplikacia, co by
>bezala na danom routri, ktora by odblokovala spojenie do internetu danej
>masine, len za predpokladu zadania spravneho mena a hesla?
Na presadzovanie potrebujes nejaky dodatocny layer kontroly. Inac celkom pekna
vec je nufw (ale osobne som to neskusal).

S pozdravom,
Peter

--
http://www.shurdix.org - Linux distribution for routers and firewalls