Opet problem se siti :(

kulich na mujmejl.cz kulich na mujmejl.cz
Neděle Listopad 20 23:13:41 CET 2005

Mno tak IP adresy jsou rozmistene takto: Mam Wifi Bridge do czfree site, ve
ktere jsou adresy 10.31.x.x a pocitace doma, na kterych je 192.168.0.x. Ty
tri PC jsou spojeny spolu s bridgem do switche. PC1 a PC2 jsou WXP prof.,
PC3 je Linux.
Na PC1 jsou dve IP Adresy - tzn. ze funguje neco jako "router" mezi mou
siti a tou wifi. Je na nem 10.31.3.x IP adresa a zaroven 192.168.0.1 do
dom. site na jednom adapteru. PC2 na adresu 192.168.0.2, PC3 ma
192.168.0.3. a bridge ma 10.31.3.x
Z PC3 na PC2 mi pingat jde, i obracene. NA PC1 si z linuxu(PC3) nepingnu,
ani obracene. Zaroven si z Linuxu (PC3) nepingnu na bridge.(To uz muze byt
jinym broadcastem, ale nemelo by - v nejakem konf. souboru jsem to nasel a
pripsal tam i tu 10.31.3.x sit, takze nevim...)
Firewally by to byt nemelo - neslo pingat ani kdyz jsem ho vypnul. Navic
jsou v nich ICMP povolene...
Nevim jak overit, zda jsou viditelne pres ARP - poradte...

Honza