Nefunkcni traceroute za portforwardem

Ladislav Józsa jozsa na volny.cz
Pondělí Listopad 21 10:47:23 CET 2005

Mate pravdu, ale to na situaci nic nemeni, vysledek je stejny i s
defaultnim nastavenim pres UDP. Nechapu proc to nejede, kdyz mam na
eth1nastavenou IP maskaradu a z pohledu vsech zarizeni za routerem musi
byt zdrojova IP adresa stejna i v pripade, ze traceroute se nabinduje na
eth0. Znovu opakuji, ze jsem vsechny pravidla z iptables krome zminene
IP maskarady vyhodil.

L. Jozsa