komunikace pres seriovy port

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Pondělí Listopad 21 13:35:05 CET 2005

Zdravim

udelal jsem si merici modul poveseny na seriovy port (PIC16f873) se kterym
komunikuji metodou dotaz - odpoved.

Jde nejak jednoduse tohle zaridit v shellovem skriptu?

Komunikace pres minicom mi normalne funguje (i kdyz pri ukonceni minicomu mi
minicom posle nejaka data na port a ty mi zablokuji Usart v PICu)

Zkousel jsem nastavit port pres stty (coz jde)
a na jednom terminalu spustit cat /dev/ttyS0 a na  druhem
echo "povel" > /dev/ttyS0
ale data mi do modulu nedojdou. pokud ten modul nastavim a opakovane vysilani
dat, pak je ten cat zobrazi ale dostat data dovnitr se mi nedari.

nehlede na to se to vyzaduje dva nezavisle procesy.

Jde to nejak jednoduse oskriptovat , tak aby z toho tahal hodnoty pro mrtg?

Dik za namety

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo