netcat for broadcast

Kamil Krejča k.krejca.konference na brno.elcom.cz
Pondělí Listopad 21 15:55:58 CET 2005

> mrouted je tezka vaha, a musim na to byt root. Nejsem root, to jsem
> nenapsal. Mozna si to predstavuju moc naivne, ale jde o to, Kdyz se
> pripojuji k nejakemu audio/video streamu prehravacem, treba mplayerem,
> tak mi jej prehraje na monitoru.
> Kdyz dam mplayeru parametr -dumpstream, tak mi jej preulozi do
souboru.
> Zajimalo me, jestli existuje nejaka obecna mala utilitka, ktera se umi
> pripojit na port stroje, odkud takovy stream prameni , a vyvrhnout jej
na svojim
> stdoutu..

Co takhle pouzit souborovou pipu?
Ja pouzil nekolikrat skriptik, jehoz nize uvedeny vycuc byl inspirovan
radou v tehle konferenci.
Mozna by slo misto oggenc pouzit netcat:

mkfifo soundpipe
oggenc soundpipe -o $2 -b 40 -M 48 &
mplayer -quiet -vc dummy -vo null -ao pcm -aofile soundpipe $1
rm -f soundpipe

Kamil